12月24日から1月2日まで旦那サマ☆のお仕事がお休みだったので久しぶりに二人でゆっくり出来ました♪ 
今日はその間にあったことをちょっと・・・。

25日のクリスマスには旦那サマ☆の実家に行き家族でディナーを食べプレゼント交換をしました。
旦那サマ☆のママ(以下Judy mom)に沢山のプレゼントを貰いホント感激でした。
とても優しくしてくれて家族の一員になれた気がしました。

Mom Judyから貰ったプレゼント
手作りウェディングアルバム↓
VFSH0034.jpg


洋服も↓
youhuku.jpg



その他にパジャマ、ワイングラスセット、バスアロマセット、ブローチ,
etc..を貰いました。ホントに嬉しかった!

で早速次の日にお礼のメールを書いたところ・・・
またも本当に嬉しいお返事!感動して泣けちゃいマシタ。。。

私が送ったメール↓
Hi Mom Judy
Thank you for the last night. I really had great time and I was so happy!
You gave a lot of present for me. I couldn't give a lot of present for you. Because I didn't know the habit of the American Christmas. I'm really sorry about that.
I hope I could speak English well. Because I would like to talk and laugh with you more. Also, I would like to you know me more.
But I know I need more time for that. So, I will study English hard.
Well, I left "Gyoza and sauce" in the refrigerator. I hope you will enjoy with that.
Again Thank you for wonderful Christmas!
Take care
R


Mom Judy からの返事↓
Dear R,
You are more than welcome. I hope you enjoy all the gifts, especially the black sequiened blouse. I hope you have an occasion to wear it soon. No need to worry about presents. Your presence here last night was a gift alone. I like the bar bells and strech rope. I intend to use then often. I use this gear at the gyn when I go. Now I can use it at home when I don't go to keep my girlish figure hahaha.
Day by day you will learn more English. Believe me, you do very well now. A lot of Americans don't know how to speak good English and they lived here all their lives. To learn another language is difficult. I don't think I could do it myself. The more you speak (take your time) the better you'll become. Like anything else, practice makes perfect or at least improvement. Don't worry, the airport in Japan wasn't built in a day neither was Rome.
Yes, I see you left the Gyoza. As long as there in the freezer they will keep. I really enoyed having you and will see you again soon.
Love, Judy


と・・こんな感じデス♪♪♪
私の家族は日本にいるので、ホントのママみたいにはいかなくてももっともっと仲良くなれたらいいなと思ってマス。

ところで、私も旦那サマ☆にプレゼントをあげました。
前に二人でモールに行ったとき、旦那サマ☆が欲しい欲しいとうるさかった物で・・・本当は財布でも買ってあげようかなぁなんて思ってたんだけど、美紀ちゃんが「財布よりこっちの方が絶対喜ぶよ~」なんて言うし、私もそうだなぁと思ったので今回はコレ!

昼間に撮ったから外の光がうつって見えにくいけど・・↓
Chrishenookurimomo.jpg


写真だとわからないんだけど、ホントは海の水が流れてるように見えるし海の音もするんデス。↓
VFSH0037.jpg


いまいち写真では伝わりにくいと思うので、みんな一度我が家に来て見て下さい。ホントはすっごい綺麗なんだけど!

で・・・旦那サマ☆から私へのプレゼントですが・・・それは次回にお話するとしましょう(^o^)
スポンサーサイト

テーマ : 国際結婚 - ジャンル : 結婚・家庭生活

コメントの投稿

URL:
Comment:
Pass:
秘密: 管理者にだけ表示を許可する
 
トラックバック

この記事にトラックバックする(FC2ブログユーザー)
copyright © Lane家のドタバタ奮闘記 in Florida all rights reserved.
powered by
